از نجف آباد تا آمریکای جهانخوار

خاطرات تجربه و زندگی جدید در آمریکا

از نجف آباد تا آمریکای جهانخوار

خاطرات تجربه و زندگی جدید در آمریکا

ویزای سرمایه گذاری در آمریکا

از اینکه بخوام اطلاعات غلط رو گسترش بدم؛ سخت گریزونم؛ ولی از طرفی هم معتقدم که اگه هرکسی دونسته هاشو در اختیار دیگرون قرار می داد؛ چقدر بازار شایعات بی اساس و اطلاعات غلط کمتر می شد. یادمه دوستی می گفت از بس درباره ی ویزای دانشجویی تحقیق کرده، همه ی زیر و بم اون  رو می دونه. قرار شد که بنویسه تا منتشرش کنم. تقریبن (تقریباً) یه ساله که داره اینکار رو می کنه ولی افسوس... . اشکالش اینه که فقط خودش و شاید یکی دو تا دیگه به اون  اطلاعات آگاهند و ای بسا که آروم آروم هم به فراموشی سپرده بشه و بره که بره. لذا اجازه می خوام مختصر اطلاعاتی رو که  در زمینه ی گرفتن ویزای آمریکا از طریق سرمایه گذاری بدست آوردم  خدمتتون عرض کنم.  ولی قبل از اون بازم یادآوری می کنم که فقط به گفته های بنده اکتفا نکنید و بازم تحقیق کنید و تحقیق کنید و تحقیق.


با درخواست یکی از دوستان تماسی با یکی از شرکتهایی که طبق اظــهــــار خـــــودشـــــــون در امر اخذ ویزاهای تحصیلی و سرمایه گذاری فعالند تماس گرفتم . خوشبختانه یکی از اعضای شرکت به نام «آقا شاهین» پاسخگوی تلفنم بود و تونستم بیش از یک ساعت با ایشون صحبت کنم و جدن(جداً) هم  اطلاعاتشون رو  بی ریا  در اختیارم قرار دادند. اینطور که فرمودند: این شرکت دارای چند وکیل همکار آمریکاییه که بنا به نیازشون اقدام به پیگیری پرونده ها و درخواستها می کنند. بد نیست بدونید که این دست ویزاهای سرمایه گذاری  را گروه E یا  مهارتی می نامند و به چند دسته تقسیم میشه:


یک_ ویزای سرمایه گذاری محدود : به این معنی که این شرکت بنا به تخصص و مهارت متقاضی،  اقدام به پیدا کردن چند مورد شغلی(بیزینس business) می کنه و با پیشنهاد و انتخاب متقاضی بر مبنای مدارکی که بتونه تخصصش رو در این مورد خاص به اداره ی مهاجرت ثابت کنه؛ اقدام به پر کردن مدارک می کنند. سرمایه ی اولیه در این نوع مشاغل که حداقل باید 4 نفر را مشغول به کار کنه  بین 80 تا 140 هزار دلاره. این ویزا دوساله است و هر دوسال یکبار باید جهت تمدید اون اقدام کنند و قابل تبدیل به گرین کارت(ویزای اقامت) نیست.

دو_ ویزای سرمایه گذاری نامحدود خرید سهام : در این نوع سرمایه گذاری، انتخاب شغل و محل سرمایه گذاری در اختیار متقاضی نیست. به این شکل که یک آمریکایی با گرفتن توافقنامه ی اصولی ، جهت وارد کردن افراد خارجی سرمایه گذار در یک پروژه، از دولت آمریکا درخواست می کنه تا به سرمایه گذارها اجازه ی ورد به آمریکا بدهد. حداقل سرمایه ی اولیه ی خرید سهام اینگونه سرمایه گذاریها 545 هزار دلاره که این پول بمدت پنج سال باقی می مونه. منتهای کلام این خطر درمیانه که پس از 5 سال چه اتفاقی برای سهام خریداری شده(پول) می فته و ای بسا که با ورشکست شدن شرکت اصلی، پولها هم برباد بره!؟  البته می تونید با پرداخت 100 هزار دلار ناقابل دیگه، اصل پول و سهامتون رو بیمه کنید و دیگه باید گفت: ای ول !  بچه پولدار !!!   رفیق نمی خواید؟ :)  گفتنیه که سرمایه گذار بلافاصله ویزای ورود به آمریکا رو می گیره و بعد از یکسال و نیم چشمش به زیارت گرین کارت روشن می شه و علاوه برخودش و خانواده ی درجه اولش مثل همسر و فرزندان ، پدر و مادر 60 سال به بالای اونها هم  می تونند گرین کارت بگیرند.

سه_ویزای سرمایه گذاری خووویلی نامحدود مخصوص آقازاده ها :  می گم حالا که دارید همینطور ریخت و پاش می کنید بیایید و یه باره 1 میلیون دلار ناقابل بذار وسط و با خرید یه محل کسبی(شرکت، مغازه، کارخونه و بیزینس) که حداقل 10 کارگر استخدام می کنه؛ خودتون بالای سر کسب و کارتون باشید. عوضش دیگه مطمئن می شید که هرچی زور بزنید؛ نتیجه ی تلاش خودتونو خواهی دید. منتها دعا کنید که روزگار و شانس هم سرسازگاری داشته باشه. راستی بگما : بلافاصله وارد آمریکا می شید و 6 ماهه گرین کارتتون رو هم میگیریدا … بهرحال از من گفتن بود. هرچند که اگه منو شما بخت داشتن یه چنین پولی رو داشتیم  اسممون  سید علی و علی اکبر و «شانسعلی» بود نه حمید و …!


چند نکته :
یک _ عبارت «اثبات تخصص» به این معنیه که فقط ماهر بودنتون در انجام یک کار مهم نیست و باید با نشون دادن مدارکی مثل تحصیلی، دروه های آموزشی، دوره های فنی و حرفه ای و غیره این مورد رو اثبات کنید.
دو _ از آنجا که در همه ی موارد ذکر شده،  پول زیادی وارد آمریکا می شه. باید با هزینه کردن 2500 دلار،   اقدام به گرفتن مجوزی به نام «ا ُفک لایسنس»(مجوز اداره ی کنترل پولی و تحریم های ضد تروریزم وزارت خزانه داری آمریکا OFAC) کنید. این مجوز در اصل اثبات راه بدست آوردن این مقدار پوله که مثلن از راه فروش خونه و مستقلات شخصی و یا ارث و کسب و تلاش بدست آورده اید و با دم و دستگاههای خلاف ملاف قاچاق مواد مخدر و غیره ارتباطی نداشته اید. در یک کلام پولهاتون تر و تمیزند و «پولشویی» نشده اند.

سه _ از اونجا که کارمندان دولت آمریکا به شدّت آلودگی بعضی از سردمداران مظلوم دست و دل پاک وطنی نیستند؛ نه فقط واسه ی این مورد بلکه برای هر چیزی که با این جهانخواران کافر در ارتباطه، فقط و فقط از روی صداقت و راستگویی اقدام کنید. همه ی مدارکتون قانونی باشه و از همه ی اسناد فروش ملک و غیره تان یک ترجمه ی انگلیسی تهییه کنید و دونسته باشید که اگه اولین دروغتون رو بشه؛ هرجای کار که باشه پرونده تون لغو که می شه هیچ،  بلکه اسمتون میره توی لیست سیاه و تا ابد مهر انقلابی _ ایرونی بودن  روی پیشونی تون حک می شه.

چهار _ جهت اطلاع و تماس  لــــیــــنــــک سایت مورد اشاره _ اینجا کلیک کنید_ و همچنین  شماره تلفن و ایمیل آدرس آن   در  اینجا  ارائه می شه. گفتنیه که دفتر این شرکت در ایالت ویرجینا/ مک لین واقع شده و فقط جهت بعضی ایالتها می تونند اقدام کنند . در ضمن جهت شروع  پرونده و جستجوی بیزینس و همچنین اطمینان از جدی بودن متقاضی، باید مبلغ 2500 تا 3 هزار دلار به عنوان پیش پرداخت بپردازید. یعنی باید علاوه بر سرمایه ی اولیه ی کسب و حرفه تون، مبلغ سه درصد حق کمسیون و پیگیری امور و پر کردن مدارک رو تقبل کنید.

تذکر آخر: آقا …. خانم محترم . اگه نکته ای رو بیشتر و بهتر می دونی، لطف کن و برای استفاده ی دیگرون بنویس. چنانچه سوالی هم داشتید بفرمایید شاید کسی بدونه و سرانجام روزی به زبون اومد. از همه مهمتر بازم یادآوری می کنم که بیشتر تحقیق کنید. تماس بگیرید و مشورت کنید.  فقط اینو خوب بدونید که من به این دوتا چشای خودمم اطمینون ندارم و اگه یه چنین پول قــُلــُمبه ای داشتم همون ایران ….؟ اصلن بی خیال ….. ولی فراموش نکنید  که بنده اطلاعات خامی رو که ای بسا از نظر طی مراحل رسیدن به اینگونه ویزاها قانونیه؛ خدمتتون گفتم. ابراز نظرات شخصی ام بمانه در بخش پاسخگویی به نظرات.  موفق و پیروز باشید …. درود و دو صد بدرود…. ارادتمند حمید

نظرات 13 + ارسال نظر
علیرضا شنبه 12 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:02 ق.ظ

سلام
جناب نجف آبادی عزیز
در رابطه با ایام محرم در آمریکا هم مطالبی رو لطفا بذارید
سپاسگذارم

آقا علیرضا
راستشو بخوای اطلاعات فراوانی دارم که در مکانهایی که شیعه یان مسلمان زیادند و مسجد دارند؛ مراسم روضه خوانی و عزاداری محرم برگزار میشه و یا حتی میتونم از اینترنت جویا بشم ولی از اونجا که در اطراف ما خبری نیست و بخصوص من و خانواده ام وسط این کافرای مسیحی تک و تنها گیر افتادیم؛ ترجیح میدم درباره ی مواردی بنویسم که تاریخ مصرف نداشته باشه و تمام طول سال قابل استفاده یا خوندن باشه.

لذا فعلن عذرم رو بپذیرید تا اگه شرایطش دست داد به موقع و در این باره بیشتر بنویسم. در عوض شما بجای ما صفا کنید و نذریها رو بزنید توی رگ و بقول دیگران: التمااااااس دعاااااا.

موفق و پیروز باشید .... درود و دو صد بدرود
ارادتمند حمید

پرویز شنبه 12 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:12 ق.ظ

سلام حمید جان، دو کلمه در تکمیل فرمایشات جنابعالی:
معمولا راه اندازی یک بیزینس در هر جای دنیا نیاز به تجربه و شناخت از فضای تجاری داره. بنابراین ایجاد بیزینس جدید به خصوص در آمریکا کار راحتی نیست و حداقل باید چند سالی اینجا کار کرده باشی و آشنا شده باشی.
معمولا افرادی که مایل به اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری هستند تمایل به خرید بیزینس دارند. در این حالت آیا در این کشور بزرگ سرمایه داری که شرکت های بزرگ در بازار رقابت امان به شرکت های کوچک نمی دهند، مثلا برای سرمایه گذاری خویلی نامحدود! فکر می کنید می توان بیزنسی را که سود دِه باشد پیدا کرد و خرید؟ به تعبیر دیگر، صاحب یک بیزنس سود دِه که بیزینسش همینطوری برایش پول ایجاد میکند، دلیلی دارد که آنرا بفروشد؟
از این انشا می شود نتیجه گرفت که با داشتن سرمایه های مورد اشاره هم نمی توان امید به زندگی مناسب در آمریکا داشت. بلکه باید علاوه بر میزان لازم برای سرمایه گذاری، یک مقدار خیلی زیادی هم برای هزینه های زندگی و همچنین تزریق به بیزینس مورد بحث (برای جبران زیان ها!) همراه داشت.
فکر کنم اعداد و ارقام مورد نیاز از ظرفیت جیب خیلی ها بیشتر باشه!

پرویز خان

نمیدونم شما همون کاکو شیرازوی همیشه همراه بنده اید که در این مکان اقدام به نوشتن کرده اید یا نه؟ بهرحال بازم ممنونم که باعث شدید دیدن اسم و نظرتون روشنی چشم بنده باشه. و امــــّا

اگه دقت کردید بنده فقط خواستم اطلاعات خامی رو که ای بسا مراحل قانونی بدست آوردن ویزای سرمایه گذاریه؛ اطلاع رسانی کنم. در یک کلام از ابراز نظر خودم، خودداری کردم. هرچند که این هم شدنیه که اشخاص با راه اندازی یا خرید و سرمایه گذاری در مشاغلی که میتونه بصورت یک بیزینس شخصی و کوچک فعالیت کنه _مثل پمپ بنزین ها، مکانیکی ها، فعالیتهای نجاری و الکتریکی و تعمیر و فروش وسایل الکترونیکی و ...._ کاملن با سخن شما موافقم. اصلن بیاییم و به مراحل بعد از اخذ ویزا انگشت بذاریم. هزینه ی بلیط و خرید وسایل منزل و اجاره و آب و برق و گاز و ماشین و خورد و خوراک و ....، خواهیم دید که بقول معروف: تازه این ماجرا سر دراز دارد و باید آخه همینطور پول خرج کرد . چه برسه به حقوق و بیمه ی کارگران و مالیات و اجاره مکان و .... که هنوز از گرد راه نرسیده، باید هرماهه پرداخت بشه.

در راستای سخن شما ... کمباری قصه اینه که اگه اون بیزینس درآمدزا بود که به فروش نمی رسید و تا اشخاص تازه بخواند از سر تجربه و خطا با تزریق پول بیشتر و بیشتر به اون کار، جون تازه ای بدمند؛ چقدر باید هزینه های ذکر نشده و شده در بالا رو متحمل بشند!؟ ولی با اینحال هیچکاری نشد نداره و امان از شانس و اون چرک کف دست(پول) که اگه منو شما درحسرتش هستیم؛ بعضی ها از بس دارند نمی دونند چیکار کنند.

بازم از بابت ابراز نظرتون تشکر می کنم. موفق و پیروز باشید . درود و دو صد بدرود

ارادتمند حمید.

کوروش شنبه 12 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:58 ب.ظ http://www.korosh7042.com/

درود بر ستوده ی مهربان یار ستوده ام
حمید آقای گل ، که حمید گل پروری او را به من شناساند
که سپاس و درود بر او
پیش از همه عارض کردم که در کامنتی که حمید حقی عزیز برایم گذاشته بود (کپی کامنت پر مهر تو دوست مشترک را "چه زود پسرخاله شدم" ) و در پاسخ نوشتم

درود برتو و نفس برحقت
که مهر گسترانه همه را به همراهی می کشاند
و این ناقابل رایارانش نیز به مهر می نوازند
که سپاس دار تو و این آینه های پیرامونت که با پرتو افشانی محبت
مرا به لکنت می اندازد
تا به جایی که در مانده ام می کند
در همین میزان ابراز احساس قلبی ام
تنها و تنها می توانم بگویم
تو و دوستانت را دوست میدارم

و حال با یافتن هردو آدرست
واز همه با اهمیت تر قلم ادیبانه و نگاه موشکافانه ات
آشنا شدم
زهی سعادت
دبیر ادبیاتی افتخار بر من همراه
و سپاس از مهرت نانین

آقا کورش عزیز
قبل از هرچیزی اجازه میخوام خدمتتون خیر مقدم عرض کنم و آروز داشته باشم که به شما خوش ګذشته باشه. تشکر خاص دارم از اینکه باعث شدید ردی از اسم و نظرتون، زینت بخش این مکان باشه و نیز تشکر خاص تر دارم از حقی عزیز که سبب خیر آشنایی با شما شدند.

دوست شفیق و ګرامی
کلماتتون آنچنان بنده نوازی می کنند که از بیان احساسم ناتوانم و صد حیف که واژه ها در رساندن احساس درونی ام قاصرند. لذا فقط می تونم بګم: ممنونم.

موفق و پیروز باشید .... درود و دو صد بدرود ... آرامش و عشق نثارتان باد.
ارادتمند حمید

احمد-ا یکشنبه 13 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:03 ب.ظ http://ashianeheeshgh.blogsky.com/

سلام و بیشتر سلام
حمید آقا
زیاد به ذوق علیرضا نزدید ؟
ایکاش این کار را نمی کردید رسم مهمان نوازی با اونبود!

احمد آقا
راستشو بخوای هول کردم نکنه چیزی بی ربطی ګفته باشم؟؟؟ برګشتم و دوسه باری جوابمو روخوانی کردم و هوووچی توش ندیدم؟ میشه منظورتون رو بیشتر توضیح بدید؟

البته همینجا از هر سوتفاهمی که بخاطر نقص واژه ها و کلام نوشتاری پیش میاد یا خواهد آمد عذرخواهی می کنم ولی این یکی؟؟

موفق و پیروز باشید .... درود و دو صد بدرود
ارادتمند حمید

مجید یکشنبه 13 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:02 ب.ظ http://diarenoon.ir

سلام به حمید جان عزیز
خوبی شما؟کم پیدایی؟؟اقا حمید راستش کل مطلب رو نخوندم...اخه من سرمایم کجا بود...ولی یه سوال داشتم
راستش من برا ارشد موندم اگه بتونم غیر حضوری رشته ای رو قبول بشم یه کشوری.چطوریه روندش؟شما اطلاعی ندارین؟
اصلا گرفتن فوق رو شما توی ایران پیشنهاد میکنید یا بیرون؟

-----

راستی رشته ما رو یه دانشگاه یافتم طرفا همین میسوریه... دی: (دانشگاه پیام نورشه :))‌ )

به به آقا مجید
میگما ... شما بفرمایید تو من الان خدمت می رسم .... آی بچــه !! بدو دم مغازه اسدالله قصاب و بهش بگو آب دستت ول میکنی و خودتا مثل برق میرسونی اینجا که یه مهمون خوووویلی نازنینی دارم و میخوام جلوی پاش یه گوسفند بزنم زمین ... عیال! عیال! تا اون یکی بچه داره یه آب و جارویی به اینجا میزنه؛ دوتا استکان چایی و اون شرینی ها رو بردار بیا دیگه .... بابا ... آقامجید اینجاست خاب من برسم به مهمون!!

خوبی دادا ... سلامتی ... شرمنده ام ... میفرمودید خودمون خدمت میرسیدیم ... بهرحال زحمت کشیدی رفیق و دمت گرم و بازم به مرام خودت
=============
آقا مجید دیار نونی
خدمتت عرض کنم که تجربه و اطلاعات آنچنانی در مورد ویزای دانشجویی و مراحل گرفتنش و ویژگیهای دیگه اش ندارم و ایشاالله اگه حوصله کردم وقت میذارم تا مطلبی رو در این زمینه آماده کنم وگرنه همینطور که خودت هم بهتر میدونی بهترین اطلاعات رو میتونید در سایت اپلای ابرد پیدا کنید و اینم لینکش
http://www.applyabroad.org/wiki/index.php/%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C

ببخشید که چون تجربه و اطلاعات زیادی در این زمینه ندارم نمیتونم سوالات بعدی تون رو نیز صریح جواب بدم و از قدیم هم گفته اند صلاح مملکت خویش خسروان دانند .... در ضمن رفیق
ما توی علی آباد میزوری زندگی می کنیم و شایدم دانشگاه پیام نور همینجا باشه ... کی میدونه؟ بزن توی گوشش تا لااقل بیشتر همدیگر رو ببینیم :)

موفق و پیروز باشید و بیشتر ببینیمت... درود و دو صد بدرود
ارادتمند حمید

کوروش سه‌شنبه 15 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:48 ب.ظ http://www.korosh7042.com/

توفیق مطالعه مطلب مفیدت را به برکت تعطیلات !!بدست اوردم
سلام بر تو سالار قلم. که خودمونی نویسی ات ،به دلم نشست.نظرات و پاسخ ها را هم. به برادر عزیز علیرضا پیشنهاد می کنم از تی وی های استخراجی کلیفرنیا می تواند ابتیاع !فرمایند . پاسخت به ایشان شیوا بود و گویا.
و اما این پستت حسرت آن سالهای فراموش شده که میشد همچون شماعزیزان و مرغان مهاجر،پرواز کرد را در من زنده کرد که کدی خاص بود و ورودی بی دلار
واما در پاسخ کامنت پرمهرت نوشتم
هزاران درودم بر تو
چه زیبا گفتی حمید جان
شاید مرگ را اینچنین حکمتهای نهانی است که ما بی خبر از آنیم
هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق
هستند کسانی که ظاهرا زنده اند
اما مرده گانی اند که هنر را به پای خوکان ریخته اند.
و چون گدایان خیل سلطانند و برای اندک باقی عمر شاید صله ای بگریند و..

درود بر تو که افتخار دارم به فرهیختگان مخاطب من ناچیز پیوسته
زهی بر من زهی برمن

کورش بزرگ و عزیز
حضور بزرگورانی همچون شما باعث بسی افتخار و سربلندی است. لطفن خودتون رو در خبررسانی پاسخ شریفتون به زحمت نندازید و مطمئن باشید که اگر همین روزها نه، نوبتهای بعدی که خدمت رسیدم همه ی گفتار و نوشتار سرشار از احساس و اندیشه ی شما رو مینوشم.

با آرزوی موفقیت روافزون. بنده هم از آشنایی با شما در خود نمی گنجم.
درود و دو صد بدرود .... ارادتمند حمید

امیر سه‌شنبه 15 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 03:18 ب.ظ http://najafabadiha.blogfa.com

سلام... شب چله نزدیکه... اونجا چه میوه هایی پیدا میشه؟؟
انار...هندونه...کوج...انگور

دلت آب شد
از الان در تدارکی نه؟؟برامون بنویس در موردش ...البته لطفا..
مخلصیم.
یاحق.

امیر خان
حالا دیگه دل و دهن ما رو آب میندازی .... رفیق! اگه زیر سنگ هم باشه پیدا میکنم ولو که هوچی همون میوه های خوشمزه ی ایرونی نشه.

شب یلدا برای من یکی از بزرگترین شبهای سرنوشت ساز زندگی ام بوده و همه ساله سعی کرده ایم با همین تدارکات اندکمون زنده اش بداریم و به این خارجی ها هم معرفی اش کنیم. چشم! به فکر خواهم بود و ایشاالله تا اونموقع و به شرط خیلی چیزها در خدمت خواهم بود.

موفق و پیروز باشید ... درود و دو صد بدرود
ارادتمند حمید

مجید سه‌شنبه 15 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:22 ب.ظ http://diarenoon.ir

بازم سلام حمید جااان...چیکار به گوسفند بیچاره داری میخوای بزنیش زمییین...نکن این کار روووو

چاکریییم...راستش دستم بند بوده این مدت اگه نه اینطرفا جل بودم..والللا

خاب تو(یعنی شما) روووی؟

راستش اون سایت رو خیش کش کردم قبلا حالا باز هم پیگیر هستم ببینم چیز طور میشهههه...نگذر از غیر حضوری...اخه این سربازیم بد معذلیه...والااا..فک کن کم کم اسرائیلم بخواد بحمله اینطرف جنگ بشه...ما که اقبال درست درمونی نداریم داریم توی برجک پستمیدیم زرتی یه موشک هوا میشه میخوره بغلمووون....

مجید خان دیار نونی

نگران نباش که توی این دیار غریبستان، نه میشه از این کارها کرد و اگر هم شد و به نتیجه رسید؛ این ماییم که دخل اون گوسفند رو میاریم و البته خبراشو هم واسه ات تعریف میکنم تا دلت آب بشه

مجید جان شکر خدا خووویلی بهترم ولی الان حسابی خوبم چرا که خودتو دوباره دیدم و باهات کل کل کردم. متاسفم که به عمر تلف کردن دوره ی سربازی گرفتاری و چون خودم تجربه کرده ام میدونم که تنها فایده ی سربازی همینه که ...؟ ... راستی چیه؟ آهان! قدیمیها میگفتند مرد میسازه. حالا دادا مواظب باش یه وقت خویلی شاخته نشی ها ... آخه این مواد مردشاژ همه جا گیر میاد و میترشم یه وقت دامنتو بگیره داداش ... فین فین فین

موفق و پیروز باشید .... درود و دو صد بدرود
ارادتمند حمید

شهریار چهارشنبه 16 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:06 ق.ظ http://irangardish.blogfa.com

سلام و درود
نمی دانم درباره پنگ خانه چیزی شنیده اید یا نه ،‌هر جا اسم نجف آباد می افتد یا شما می افتیم.
پس اینجا را بخوان
http://www.amordadnews.com/neveshtehNamyesh.aspx?NId=6010

شهریار خان
نمیتونم بګم که دقیق دقیق درباره اش اطلاعات بالایی دارم ولی در پس زمینه ی ذهنم خاطراتی سو سو میزنه. بازم ممنونم و الان به لینک مورد نظر مراجعه می کنم.

موفق و پیروز باشید ... درود و دو صد بدرود
ارادتمند حمید

مینو پنج‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:26 ق.ظ

سلام
ازقدیم هم گفتند که دارندگی وبرازندگی
اگه من هم پولشو داشتم حتما سرمایه گذاری میکردم وحالشو میبردم
ولی خوب حالا که ندارم امیدوارم کسانی که توان مالی دارند
بتونند از لذت اونجا بهره مند بشند

مینو خانم گرامی

والله این روزها شده: دارندگی و فیسندگی=عاملی واسه ی فیس دادن!

بهرحال براتون دعا میکنم که خدا شما رو نیز به گروه فیسندگان ملحق کند تا بتونید هیچی نباشه لااقل لذت ببرید.

یه چیزی درگوشت بگم .... آدم اونجا خوشه که دل خوشه ... جایی دل خوش سراغ نداری؟ سیری چند؟

موفق و پیروز باشید ... درود و دو صد بدرود
ارادتمند حمید

مجید جمعه 18 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:31 ب.ظ http://diarenoon.ir

بازم سلام
راستش من که اژ الانم خودمو دارم میشاژم واش اوموقع...


ولی در کل اره گیررریم حسابییی..راستی میگم این سفارت مجازی این شیطان بزرگ چیه داستانش...ادرسش رو نداری؟

چندتا بسیجی بخاطر همین سفارت مجازیه بر اثر برخورد با مانیتور و برق گرفتگی در معرض شهادتننننن ..لامسبو نمیشه دیگه گرفتش

مجید خان دیار نونی

خدا قوتت بده و سخت نگیر که این تحمل دوره ی اجباری آش خاله است و باید سپری کنید.

سفارت مجازی، در اصل یه سایت بود که فقط اطلاع رسانی بود و توضیحات رسمی خود دولت آمریکا در باره ی انواع ویزا و همچنین بخشی برای دانلود و ارسال فرمهای لازم. بمانه که هنوز چند ساعتی از افتتاحش نگذشته، برادران غیور زدند و فیلش کردند. با اینحال این آدرسش:

http://persian.iran.usembassy.gov/
موفق و پیروز باشید.

وحیده مامان پارسا سه‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:40 ب.ظ http://dinasour.persianblog.ir/

من که اگه همچین پولی داشتم عمرا میومدم آمریکا.میموندم همین جا یه کار و کاسبی راه مینداختم و حال آمریکایی ها رو میگرفتم.چقدر از خود متشکرولی چون این پول رو ندارم ترجیح میدم بیام آمریکا.اگه یه راهی هم واسه بی پولها پیدا کردید حتما خبر بدید

وحیده خانم ګرامی

اینو اطمینان داشته باشید که اګه چنین پولایی داشتید اصلن اینورا پیداتون نمیشد. نه آمریکا و نه توی وبلاګچه ی من. آخه لابد شما هم مثل خودمونید که بقول خودتون واسه ی دل تسلای هم شده، یه کمی من واسه ی شما درد دل می کنم و یه کمی شما واسه ی من.

چشم!! اګه راهی پیدا کردم دونسته باشید که نه تنها به خودی خودی خود شما بلکه توی وبلاګ مینویسم تا همه ی اونهایی که مثل خودمون اند بدونند و شاید که تحولی توی زندګی شون پیدا بشه.

موفق و پیروز باشید ... درود و دو صد بدرود
ارادتمند حمید

شهاب شمس سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:06 ق.ظ http://www.ewicc.com

با سلام :
از اینکه برای اطلاع رسانی به هموطنان این مطلب را در وبلاگ خود قرار داده اید از شما تشکر مینمایم.
به عنوان فردی که سالها در زمینه دریافت ویزا و یا پاسپورت سرمایه گذاری در آمریکا و دیگر کشورهای دنیا فعالیت داشته لازم دانستم که چند نکته کوچک به مطالب شما اضافه نمایم (البته با اجازه شما)
مبلغ کلی برای دریافت گرین کارت آمریکا از طریق سرمایه گذاری 500،000 دلار میباشد و هر پروژه و یا مرکز منطقهای بنا بر نیاز مجموعه و یا پروژه مورد بحث مبلغی را به عنوان مدیریت پروژه از سرمایه گذار طلب مینماید که این مبلغ از 35،000 دلار تا 90،000 دلار متغییر میباشد.
کل مبلغ سرمایه بعد از 5 سال به سرمایه گذار عودت داده خواهد شد .(نکته 1)
درصد سود تعلق گرفته به سرمایه در پروژه ها مختلف میباشد و از 0% تا 3% در نوسان است(نکته 2)
از نکات 1 و 2 میتوان به چند جمع بندی رسید
1. در پروژه هائی سرمایه گذاری نمائید که پول خود را به آنها قرض دهید نه اینکه با آنها شراکت نمائید چون در صورتی که شراکت نمائید و پروژه ورشکست گردد شما نیز پول خود را از دست خواهید داد اما اگر پول خود را به ایشان قرض دهید میتوانید با فروش اموال شرکت با حکم دادگاه در صورت ورشکستگی به قسمت اعظم پول خود برسید.
2.پروژهای را انتخاب نمائید که بیشترین سود را به صورت سالانه به شما پرداخت نماید و یا به صورت یکجا و در انتهای مدت سرمایه گذاری. چرا؟ چون پول سود را به صورت قسطی دریافت مینمائید و مصرف میگردد در حالی که اگر در انته به صورت یکجا دریافت شود شاید بتواند برای یک سرمایه گذاری دیگر نیز از آن استفاده نمود.
اینکه با خرید 100 هزار دالار میتوانید این پول را بیمه نمائید کمی جای بحث دارد ولی مطمئن باشید که شرکت بیمه شما یک شرکت آمریکائی هست .
از تاریخ 22 اکتبر سال 2011 دیگر نیازی به اخذ مجوز ofac نمیباشد که این موضوع 9 ماه از مدت انتظار برای سرمایه گذار خواهد کاست .
خوشحال خواهم شد که اگر بتوانم اطلاعات بیشتری در اختیار دوستان قرار دهم.
روزگار عزت و سلامت پایدار باد

شهاب عزیز
قبل از هر چیزی خدمت شما خوشامد عرض می کنم و از بابت ثبت ردی از اسم و نظر شریفتون جهت زینت این مکان تشکر خاص دارم. امیدوارم که در این مکان به شما خوش گذشته باشه و چقدر خوشحال شدم که شخص شما که در این زمینه تخصص و وبسایت دارید؛ آخرین اطلاعات مفید رو اضافه کردید.

راستش رو بخواهید چون بنده نیازی ندارم؛ اینگونه موارد رو خیلی بطور موشکافانه بررسی نمی کنم. لذا امیدوارم کسانی که علاقمندند با کلیک روی لینک وبسایتتون

http://www.ewicc.com/

جهت کسب اطلاعات بیشتر اقدام کنند. بازم از بابت اطلاعاتت تشکر می کنم. موفق و پیروز باشید ... درود و دو صد بدرود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد