از نجف آباد تا آمریکای جهانخوار

خاطرات تجربه و زندگی جدید در آمریکا

از نجف آباد تا آمریکای جهانخوار

خاطرات تجربه و زندگی جدید در آمریکا

خبرمهم:قرعه کشی گرین کارت 2012 دوباره انجام میشود.

با سلام خدمت دوستان عزیز …. فقط خدمت رسیدم تا بنده هم به سهم خودم این خبر مهم رو اطلاع رسانی داشته باشم و اینکه: قرعه کشی لاتاری گرین کارت امسال بخاطر ناعادلانه بود قرعه کشی توسط کامپیوترهای اداره ی ایمیگریشن آمریکا باطـــل اعلام شد. با نهایت تاسف برای اونایی که خوشحال برنده شدنشان بودند و ابراز امید برای همه ی اونایی که ثبت نام کرده اند و شاید اینبار قبول شوند؛ به اطلاع میرساند که نتایج قرعه کشی مجدد از تاریخ 15 جولای برابر با جمعه 24 تیرماه 1390 دوباره و از نو اعلام خواهد شد.( جهت چک نتیجه ی دوباره ی قرعه کشی، با کلیک روی این عبارت وارد سایت بشوید و در سه قسمت: قسمت اوّل شماره ی تاییدیه، خط دوّم فامیل به لاتین و مستطیل آخر تاریخ تولد به میلادی را وارد کنید و سپس ادامه را بزنید. عدد یا حرفی رمزی را که مشخص میشود  وارد کنید و سپس نتیجه را ببینید که آیا "هز بین سلکتید"= قبول شده اید یا مردود="هز نات بین سلکتید"!) گفتنی است علـّت ابطال نتایج قبلی به آن خاطر بوده که طی یک خطای کامپیوتری، قرعه کشی عادلانه بین همه ی ثبت نام کنندگان نبوده و ظاهراً %90 (نود درصد) برندگانی که اکنون سخت حالشان گرفته شده؛ از میان کسانی بوده که فقط در دو روز اوّل اقدام به ثبت نام کرده بودند… لذا دوستان منتظر باشند تا باز در تاریخ ذکر شده به همان نحو قبلی با وارد کردن فامیل و تاریخ تولد و شماره ی تاییدیه ی رسمی ثبت نامشان، از نتیجه ی مجدد باخبر شوند. جهت اطلاعات بیشتر ایــنــجـــا را کلیک کنید. آروز میکنم که دل همگی شما شاد باشد. 

بد نیست بشنوید: وقتی که خبر عدم قبولی یکی از دوستان رو به ایشون اعلام کردم؛ خنده ای کرد و گفت:«اگه من شانس داشتم که اسمم “شانسعلی” بود.» در ادامه با لحنی از سر شوخی گفت:«حیفی! تصمیم داشتم اگه قبول بشم؛ دقیقاً مثل فیش ثبت نامه مکه، از فروش اون یه پولی به جیب بزنما». بهرحال بنده آروز میکنم که همگی شما برنده بشید …. در ضمن دوستانی که منو میشناسند یادشون نره که روزگاری بخاطر اینکه پدرم «امام جماعت مسجد» بودند؛ توسط مردم محلی به «امام» مشهور بودند و روی همین حساب اگه حق و حساب و «نیاز دعانویسی» بنده( «امامزاده») برسه؛ براشون دعای بنویسم که هرچی در و قفله براشون بسته بشه!! :) مگه من از فالگیرا و رمــّالها و دعانویسهایی که دارند سکـّانداران مملکتمون رو هرروز مشاوره ی مدیریت جهانی میدند؛ کمترم !!؟ دلارهای بی زبون رو بفرستید بیاد … نبود! … ببینم کی اولـّین چراغو روشن میکنه !؟؟ تا درودی دیگر دو صد بدرود … ارادتمند حمید

نظرات 10 + ارسال نظر
شهریار یکشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:01 ق.ظ http://irangardish.blogfa.com

سلام و درود
می دونم خیلی دیره اما یادم رفته بود دیگه روز معلم مبارک
ارادتمند شهریار

شهریار جان
همینکه شما محبت کردید و سری به این برادر کوچکتون زدید ممنوندارتونم چه برسه تبریک روز معلم .... بازم ممنون
درود و دو صد بدرود ... ارادتمند حمید

زیتون تنها دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:56 ق.ظ http://zeytoone-tanha.blogsky.com

سلام استاد.
چقدر اول صبحی خندیدم. مرسی. امامزاده هستین پس.هان؟

جاتون خالی.دیشب یه گفتگوی زنده خبری داشتیم کانال دو. یه کمدی درام اساسی بود واسه خودش

پــععععععه !!! زیتون گرامی
جدی نمیدونستید؟؟ البته خیلی اشکال نداره ولی برای اینکه نمازهای نخونده تون مورد قبول درگاه واقع بشه ... بخاطر بخشش این ندونستن همون صد دلار بفرستید بسه ... در ضمن یادتون نره بنده از زمره ی همون امامزاده های بی شجره نامه ی «نــخ بــنــد» هستم و میتونید بیست دلار بیشتر به همراه یه نخ بفرستید تا برای تبرک به مقبره ی آینده مان ببندیم.... خاب پولا رو بفرست بیاد دیگه !!! دههه !!!

درود و دو صد بدرود.... ارادتمند حمید

کاکتوس صورتی دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 06:16 ب.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com/

سلامون علیکم

این ضدحالیست بس خفن برای برنده شدگان

ولی عجب مردمی پیدا میشنا...میخواد بفروشتش

استاد برا ما هم دعا بنویسید!! ولی نه برا بسته شدن درها...آخه به قول یه بندا خدایی :

خدا گر زحکمت ببندد دری...زند بر درش قفل محکمتری!

ما که شانس نداریم:دی

خوش و خرم باشید

بگو بیچاره اونایی که شونصد شبانه روز از هیجان خوابشون نبرد و چه سورهایی دادند و چه ذوقهایی داشتند

کاکتوس جان
باور کن برای شما از اون دعاهای ویجـــه(ویژه) خواهم نوشت ...ترا خدا خجالتم ندید... باشه حالا بعداً حساب میکنیم.... باشه چون شمایید؛ همون صد دلار بسه .... نفرمودید دعای چندنخ پیج میخواید؟؟ آخه به تعداد نخهای مخصوصی که دور دعاتون میپیجم؛ خرجش میره بالا !؟[:S020:
درود و دو صد بدرود ... ارادتمند حمید

زهره سادات دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:18 ب.ظ http://pardisemouod.blogfa.com

سلام

که امام زاده هستید؟!خوب میشود دعا کنید من به آرزویم برسم؟جهانگردی را که شروع کردم و به آمریکا آمدم.هدیه ای به شما خواهم داد.حالا حتما باید هدیه بدهیم تا دعا کنید؟نمی شود فی سبیل الله باشد؟

میگم فکر کن دعاتون بگیره اخویچه شود؟اگه هم نگیره از این کارانخواهیم کرد... ها! فقط دل کوچکمان می شکند.

هیکلمان گنده است ها!سن و سالمان هم کم نیست اما نمی دانم چرا بزرگ نمیشویم مثل همه آدم بزرگها.

زهره سادات
خب آره دیگه ... اگه بابام امام باشه خاب منم پسرشم دیگه ... اصلاً شما اگه نالاحت شدید بگید: «حمید ابن امام» !!! خوب شد؟؟... حالا دیگه اخماتو واکن ... بخدا ناراحت میشم مهمونی که بار اوّل اومده رو ناراحت ببینم.... حالا بفرمایید تو.... خاب حالا دیگه قهر نکن !!! من چاکر شمام خوب شد!!؟ اصلاً واسه ی اینکه دلتو بدست بیارم یه دعایی فی سبیل الله مینویسم و شما فقط همون صددلار واسه ی تـبــُــّرک بدید بسه !!

از این حرفها گذشته امیدوارم که همه ی آرزوهاتان برآورده بخیر شود و بهترین ها سرراهتون قرار بگیره و در ضمن !!! تا میتونی بزرگ نشید که برای روزگار کوچکی هاتان دلتنگ میشید ... بهههد هم مگه خبریه که بخواهید بزرگ بشید؟ که غم نان داشته باشید و دلتان از نامردیها بشکند!!؟ بازم میگم بزرگ نشید.
درود و دو صد بدرود ... ارادتمند حمید

گنج حضور دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:53 ب.ظ http://ganjehozor1.blogfa.com/post-4.aspx

سلام
ساقه کندم رو دیدی ؟ساقه کندم با وزش باد کج می شه و بعضی هاش صاف صاف می ایسته. حالا چه ربطی داشت؟
ممنون می شم بخونی و نظرت رو بگی .
موفق باشید [گل]

ای عشق به این اسم ... گنج حضور عزیز

خوش اومدی و امیدوارم که بازم ردی از حضورتون ببینم ... والله تا اونجایی که بنده میدونم ربط اون جمله های قشنگتون به نوشته ی خوبتان در وبلاگتان است و بدین شکل دیگرون رو ترغیب و تشویق به حضور در دولت سراتون دارید.... چشم!! بنده وقت کنم حتماْ خدمت میرسم ... ولی چه کنم که هم این روزهای آخر سال تحصیلی است و مشغولیات اجازه نمیده و هم اینکه از محل کارم نمیتونم وارد بعضی سایتها بشم و میمونه تــــااااااااااا ؟؟؟ خدا بخواد. لذا اگر بازم تشریف بیارید و یادآوری کنید ممنون میشم.

درود و دو صد بدرود ... ارادتمند حمید

سیدرضا سه‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:02 ق.ظ http://www.akmahabad.blogfa.com

خیلی جالب بود

حالا شما طرفدار کدومشون هستی؟جهانخوار..یا؟؟؟؟؟؟

سیدرضای عزیز خوش آمدید... امیدوارم که در این سراچه به شما خوش بگذره و بازم توفیق اینو داشته باشم که ردی از اسم و نظر شما داشته باشم .... امــّا در مورد سوالتون بذار قبلش یه داستان کوچیک بگم:

از یه بنده خدایی پرسیدند: خــربزه میخوری یا هندوانه؟ گفت: هردوانه... بنده هم طرفدار هردوتاشونم هم جهانخواری و هم؟؟؟؟

درود و دو صد بدرود ... ارادتمند حمید

ماه بانو چهارشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:03 ب.ظ http://mahbanoo.persianblog.ir

سلام استاد!
امیدوارم همیشه خوب و شاد و شنگول باشید. چند ماهی هست که با وبلاگتون آشنا شدم و به اینجا سر می زنم . هر بار خواستم کامنت بزارم نمی دونم چرا حسش نبود .اما اینبار به جای اینکه چراغو روشن کنم .خودمو به عنوان خواننده خاموش ، روشن کردم. چیه؟ مگه من چی از چراغ کمتر دارم؟

ماه بانوی گرامی

ببین ترا خدا شما چقدر منو خجالت میدید... چند وقتیه که یه پا دم در ایستادید و آخه یه سرفه ای ؟ صدایی؟ خبری؟ نباید میدادید؟ آخه این رسمشه؟ نمیگید شما روی چشم من جا دارید و من متوجه حضورتون نشدم و نتونستم خوب پذیرایی کنم؟ بهرحال بازم دمت گرم که ردی از خودتون به جا گذاشتید و از خاموشی به در اومدید....الهی که چراغ دلتون روشن باشه... حالا هم ترا خدا از خودتون پذیرایی کنید و احساس راحتی داشته باشید.

درود و دو صد بدرود ... ارادتمند حمید

هاهاها دوشنبه 27 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:20 ق.ظ

یارو تو سن نود سالگی برنده جایزه ویژه بخت آزمایی شد.ازش پرسیدن با پولهات می خوای چکار کنی گفت که می خوام با همش توالت عمومی بسازم.می پرسن واسه چی؟ می گه آخه مردم برن برینن به شانس من که تو این سن من برنده شدم. این هم که حکایت شانس منه که یک بار که تو لاتاری برنده شدم اون یکی هم باطل شد.
------------------------------------------------
حمید جان امروز دوشنبه ۲۷ جولای هست ولی وارد سایت DVlottery که می شیم خبری بررسی وضعیت جدید نیست. چرا این طور هست؟

ای جااان رفیق !!!
راست میگی؟؟؟ به نظر من بهتره بری اسمتو عوض کنی بذاری «شانسعلی»!!؟ یه چیزی بگم .... اگه به عمرت شانس آوردی باشی همون یه باری بود که بقول ما نجف آبادیها گفتند «بال»(قبول) نیست. به نظرم بهتره دیگه نری ...

خارج از شوخی ... نمیدونم چه مشکلی پیش اومده ... الان دوباره میرم و لینک چک اینترنتی رو اصلاحش میکنم . لطفاً یه بار دیگه روی عبارت «چک اینترنتی قبولی گرین کارت» در اصل متن کلیک کن ایشاالله درسته .... با اینهمه بازم لینکش رو که خیلی هم طولانیه اینجا کپی میکنم. موفق و پیروز باشید ... درود و دو صد بدرود ... ارادتمند حمید

https://www.dvlottery.state.gov/ESC/(S(lknvh455f3z1cajpqdjdmufc))/Secure/StatusCheck.aspx

شهرزاد پنج‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:53 ب.ظ http://rahaab70.blogfa.com

با سلام.می خواستم بپرسم اگه کسی شماره ثبت نام نهای اش تو لاتاری رو یادش رفته باشه باید چه کار کنه؟یعنی چه اتفاقی می افته؟شما می تونید راهنمایی مون کنید؟

شهرزاد گرامی
قبل از هرچیز خدمتت خوش آمد عرض میکنم و امیدوارم که در این مکان به شما خوش گذشته باشه. از آنجا که امسال این مشکل پیش آمد؛ خود مرکز کنتاکی برای ایمیل افراد یک لینکی را فرستاد که براساس آن افرادی که شماره شون رو از دست داده بودند میتونستند با ثبت بعضی مشخصات شخصی شون ، اون شماره ی تایید ثبت نامشون رو بدست بیارند و بدینوسیله دوباره نتیجه ی قرعه کشی رو چک کنند. بنده در این لحظه لینک اون سایت مخصوص را در نظرم نیست و شما بهتره به سایت خوب «مهاجرسرا» مراجعه کنید و در گوشه و کنار اون سایت بگردید و اون لینک رو بدست بیارید.
موفق و پیروز باشید.
درود و دو صد بدرود .... ارادتمند حمید

احمد چهارشنبه 2 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:34 ق.ظ

از شیماله های آمریکایی چه خبر...
سلام هم سلامتی نمییاره
مرگ بر دولت مردان امریکا و ایران با جنگ زرگریه احمقانشون که دیگه قاطر ها هم میخندن به جنگشون.

احمد خان

متاسفانه سیاست و بخصوص قدرت خانم همیشه فساد آورده و میاره و چی میشه ګفت؟

هرچند که بنده معتقدم بجای مرګ ګفتنها، باید به آدمهای دلسوز و آګاه درود فرستاد و آرزو کرد که عقل عاقلان بیشتر و بیشتر و بیشتر بشه و دعا کنیم که انسانیت همه جا فراګیر بشه.

موفق و پیروز باشید .... درود و دو صد بدرود
ارادتمند حمید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد